Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




piątek, 15 kwietnia 2011

2011-04-15


Ważę 1540g. Jem 35 ml. Dostałam dziś od Pani Sylwii prezent, medalik z wizerunkiem papieża. Przywiozła go z Rzymu. Mamusia kangurowała mnie dzisiaj 3 godziny. Było mi cudownie! Podczas kangurowania przeczytała mi „Calineczkę”. Gdy wróciłam do inkubatora cały czas obserwowałam wszystko dookoła, w ogóle nie chciało mi się spać.

1 komentarz:

  1. Oj, biedactwo, gdybym mogla Ci tylko pomoc. Tak bardzo chciala bym Cie poznac. Tzrzymaj sie kochanie. U nas sytuacja finansowa jest przerazajaca, konta pozamykane, komornicy na glowie, ale jak widze Ciebie to wiem, ze musze walczyc, skoro Ty potrafisz, musze i ja. Dodajesz mi sil...

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę