Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




wtorek, 19 kwietnia 2011

2011-04-19


Dzisiejszy dzień był okropny. Było gorzej niż wczoraj. Wszyscy myśleli, że umrę…Mamusia spędziła ze mną 10 godzin i zamartwiła się strasznie. Gdy  przyszła do szpitala miałam bardzo niską saturację przy najwyższych parametrach jakie można ustawić na respiratorze… Byłam też bardzo osłabiona, wcale się nie ruszałam… Na szczęście po 3 dniach nieobecności był dziś mój lekarz prowadzący i jak tylko zobaczył w jakim jestem stanie zamówił dla mnie krew do przetoczenia i podał dwa bardzo silne antybiotyki. Jest troszkę lepiej, choć nadal jestem bardzo słaba, a dwie najbliższe doby mają być kluczowe…Żyję i wciąż walczę…Proszę Was o modlitwę.

6 komentarzy:

  1. ciocia Kasia i wujek Przemek19 kwietnia 2011 23:07

    Marysiu... Nadzieja zawieść nie może, my ciągle ją mamy i ciągle wierzymy. Walcz Maleńka, jak do tej pory. Potrafisz pokonać kryzysy, więc nie rób takich numerów. Buziaki na spokojną noc. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Walcz i bądź silna. Wszystko musi być dobrze, Wierzę w Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu jesteś taką silną i dzielną dziewczynką!
    Walcz!
    E.

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Marysiu, życie to pięęęękna sprawa. Fajnie by było pożyć jeszcze... tak do 100 co najmniej ;)
    Więc odwagi. Będę ciepło myśleć o Tobie, jeśli pozwolisz.
    Zawsze to odrobinę dobrej energii więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś taka Maleńska, a tak walczysz dzielniej niż 100 dorosłych. Marysiu, Twoja wola życia jest większa niż wszystkie choroby razem wzięte. Życie jest bardzo piękne - walcz o nie dalej a sama niedługo się przekonasz :-) Wspieram z całych sił Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Istotko. Pomimo,że znam Cię tylko z opowiadań i z Twojej strony internetowej wierzę,że nie poddasz się i pokażesz wszystkim jak trzeba walczyć o życie. Trzymamy z mężem kciuki za Ciebie i modlimy się o Twoje zdrowie. Niech przyśnią Ci się aniołki,Aniołku:)

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę