Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




sobota, 23 kwietnia 2011

2011-04-23

Ważę już 1740g. Wczoraj pan doktor zrealizował swój plan. Gdy mama do mnie przyszła spotkała ją wielka niespodzianka, oddychałam bez respiratora, podłączona do CPAPu. Nie miałam bardzo wysokiej saturacji, ale sobie radziłam. Niestety później spotkały mnie nieprzyjemności spotkane z wkrapianiem kropli do oczu co 20min, aby rozszerzyć źrenice, później wizyta pani okulistki. Byłam bardzo niespokojna. Płakałam. Nawet mój głos było słychać, bo byłam bez rurki intubacyjnej. Okazało się, że z oczkami jest bardzo źle…Mam retinopatię. Za tydzień czeka mnie kolejna kontrola i wtedy będzie podjęta decyzja o zabiegu, mającym na celu wstrzymanie dalszego rozwoju choroby. W nocy niestety, po tak ciężkim dniu nie miałam siły już oddychać, spadała mi saturacja i pani doktor podjęła decyzję o powrocie na respirator. Bardzo to dziś zmartwiło moich rodziców, którzy przyszli do mnie i zobaczyli respirator oraz moje nieciekawe parametry.  Miejmy nadzieje, że pan doktor da mi wkrótce kolejną szansę, abym spróbowała samodzielnie oddychać

1 komentarz:

  1. ciocia Kasia i wujek Przemek24 kwietnia 2011 21:57

    Marysiu, dziś piękny dzień, Wielkanoc. To Twoje pierwsze Święta. Miejmy nadzieję, że z tej okazji dostaniesz prezent i znów będziesz mogła odpocząć od respiratora. Liczymy na to bardzo i trzymamy kciuki. Z oczkami też będzie dobrze i już niedługo bez stresu i innych problemików będziesz patrzeć na rodziców i piękny świat dookoła :) Ściskamy świątecznie, wiosennie i zielono :) Ps.Te Święta dają wiarę, że wszystko jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę