Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




czwartek, 28 kwietnia 2011

2011-04-28

Ważę dziś 1860g. Tak jak było zaplanowane, tata dzwonił rano do Łodzi. Prof. Moll powiedział, że jestem już dość duża, aby zrobić mi cewnikowanie serduszka. Jest to badanie, które polega na wprowadzeniu cewnika przez żyłę lub tętnicę do serca. Umożliwi ono stwierdzenie, jakie naczynia zamiast tętnicy ukształtowały się, że umożliwiają mi życie. Mój lekarz będzie się teraz konsultował z panią prof. z Łodzi, abym mogła być przetransportowana na odział patologii noworodka w tamtejszym szpitalu. Miejmy tylko nadzieję, że będzie dla mnie tam miejsce i nie będę musiała długo czekać. Wyjazd do Łodzi to zawsze malutki krok do przodu. Dostałam od rodziców nowe pieluszki, na których smacznie śpię. Szczególnie ładne są tetrowa w misie i kaczuszki. Ciocia Kasia powiedziała, że chyba jestem podmieniona, bo jestem taka grubiutka i nie podobna już do tatusia - widziała mnie na zdjęciach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę