Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




czwartek, 7 kwietnia 2011

2011-02-08

Jestem już na tym świecie od 6 dni. Wszyscy się cieszą, że jestem taka silna, ale lekarze i tak we mnie nie wierzą. Bardzo dużo ludzi modli się o moje zdrowie. Ważę dziś tylko 780 g. Waga mi troszkę spadła, ale to podobno normalne. Dziś rodzice razem przyszli do mnie z aparatem., robią mi zdjęcia. Wszyscy mówią, że jestem bardzo podobna do taty, nawet krew mam jego, 0 Rh (-),  ale za to nosek mam mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę