Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 1 maja 2011

2011-04-30

Rosnę...Ważę 1900g-taka ładna okrągła liczba. Byłam dziś dość grzeczna, mama jak zwykle kangurowała mnie, zmieniała pieluszkę. Pani doktor dzwoniła wczoraj do Łodzi i niestety nie mają dla mnie miejsca,ma dzwonić teraz w środę i się dowiadywać. Miejmy nadzieję, że prędko pojawi się dla mnie miejsce. Tak jak pisała w komentarzu ciocia Kasia, jutro jest niezwykły dzień...Dzień beatyfikacji Jana Pawła II, modlimy się dla mnie o cud... Jutro w Kościele w Dzierzgoniu po każdej mszy świętej będzie zbiórka do puszek Caritas, pieniądze pomogą rodzicom w moim leczeniu. Okres majówki to czas wielu imprez, wspaniali ludzie wykorzystują go, aby pomóc w zbieraniu funduszy również dla mnie. W Dzierzgoniu w poniedziałek o 17.00 odbędzie się koncert, będzie możliwość zakupienia cegiełek. Serdecznie zapraszamy na wzgórze zamkowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę