Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




piątek, 13 maja 2011

2011-05-11

Jaki ciekawy był dzisiejszy dzień… Nie jestem już w inkubatorze, ale w łóżeczku. Do tej pory spałam w samym pampersie, dziś po raz pierwszy miałam na sobie ubranko. ;) Wychodzi na to, że jestem dużym dzieckiem. Pani pielęgniarka powiedziała, że jestem stara ;).  Prawie cały dzień nie spałam, rozglądałam się ciekawie. Jutro rodzice idą kupić mi maleńkie ubranka, maksymalnie takie do 50cm wzrostu. Cały czas mnie badają… Na razie nie wiadomo nic konkretnego. Oglądała mnie dziś znów pani genetyk. Wieczorem mam mieć zdjęcie rentgenowskie. Ciekawe co przyniesie nowy dzień…

2 komentarze:

  1. ciocia Kasia i wujek Przemek11 maja 2011 21:51

    To już zawsze jakiś postęp Marysiu, w łóżeczku na pewno wygodniej :) Teraz wszystko możesz wszystko obserwować i nasłuchiwać co się wokół dzieje, możesz mieć wszystko pod kontrolą ;)Filmik jest bardzo piękny. Trzymaj się Maleństwo, rośniesz i to jest bardzo ważne. Będzie wszystko dobrze, już niedługo i lekarze to potwierdzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. malutka Gwiazdeczko mocno zciskam za Ciebie kciuki i napewno każdy nowy dzień będzie lepszy,jesteś taka dzielna i Twoi rodzice także

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę