Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




piątek, 13 maja 2011

2011-05-13


Żyję już 100 dni ;)!!!
Miałam dziś cewnikowanie. Po zabiegu musieli zrobić mi masaż serca ponieważ przez dłuższą chwilę jego bicie było zbyt wolne i nie chciało samo przyspieszyć. Nawet później nie mogły mi się wyrównać parametry. Ale już jest lepiej. Odpoczywam. Ciągle śpię po narkozie. Cewnikowanie potwierdziło wadę serca. Nie mam w ogóle tętnicy płucnej, mam natomiast naczynka, które odchodzą od aorty zstępującej. W poniedziałek ma się odbyć konsylium kardiologów i kardiochirurgów, którzy będą rozważać czy można pomóc mi na tym etapie chirurgicznie. Największy problem u mnie teraz to płuca, które są mocno uszkodzone. Gdybym oddychała, to mogłabym funkcjonować z tą wadą serca…Oj żeby płuca się zregenerowały… 
Żyję już 100 dni ;)!!!
Miałam dziś cewnikowanie. Po zabiegu musieli mnie reanimować, później nie mogły mi się wyrównać parametry. Ale już jest lepiej. Odpoczywam. Ciągle śpię po narkozie. Cewnikowanie potwierdziło wadę serca. Nie mam w ogóle tętnicy płucnej, mam natomiast naczynka, które odchodzą od aorty zstępującej. W poniedziałek ma się odbyć konsylium kardiologów i kardiochirurgów, którzy będą rozważać czy można pomóc mi na tym etapie chirurgicznie. Największy problem u mnie teraz to płuca, które są mocno uszkodzone. Gdybym oddychała, to mogłabym funkcjonować z tą wadą serca…Oj żeby płuca się zregenerowały…

9 komentarzy:

  1. bardzo sie ciesze jestem z wami izus lukaszku i marysiu ciocia renata

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu jesteś bardzo dzielnym dzieciaczkiem,
    odpoczywaj teraz po tym ciężkim dniu. Płucka na pewno się zregenerują wszytko potrzebuje czasu.
    powolutku małymi kroczkami aby do przodu :)
    O.K

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy wszystkim za wsparcie! Zapraszamy do obejrzenia w galerii nowych zdjęć naszej Kruszynki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Marysieńko!
    Żyjesz już 100 dni, życzymy Ci 100 lat! To tylko 365 razy więcej! Będzie cudownie, Kozak z Ciebie!
    I poproszę o zdjęcia w nowych, pomarańczowych, różowych i żółtych ubrankach :-))
    Uściski dla całej Kozackiej Rodzinki
    ciocia Ala z Wołomina
    Krótki raport: sms-a od Twoich Rodziców z 12 maja z prośbą o modlitwę wysłałam do 73 znajomych- wszyscy piszą, dzwonią i pytają o ciebie, ale, co najważniejsze, modlą się za Was

    OdpowiedzUsuń
  5. ciocia Kasia i wujek Przemek14 maja 2011 16:43

    Marysiu pięknie wyglądasz :) Pewnie jest Ci dużo wygodniej w tym łóżeczku, no i w końcu możesz się stroić ;)Lekarze na pewno wymyślą coś takiego by płuca się wzmocniły i zobaczysz że będzie dobrze, dadzą radę same bez tej rurki. Będziesz niedługo sama oddychać a potem to już z górki, zobaczysz jak będzie fajnie :) Ściskamy! I oczywiście, wszystkiego najlepszego z okazji Studniówki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu, 100 dni i w taki piękny dzień :) 13. maja :) Matka Boża na pewno się Tobą szczególnie opiekuje :) Kasia Grabowska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. modle się o każdy dzień Twojego życia. Bedzie dobrze. Masz wspaniałych rodziców, ich miłość pomoże Ci w tym wszystkim wytrwać . :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Was i wasza cöreczke:)
    Dzielna macie cöreczke.Wszystko bedzie dobrze:)

    Jusytna Wiebranek Lubera

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę się modlic za waszą córeczkę.
    Bedzie dobrze ;)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę