Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 15 maja 2011

2011-05-15

Muszę wam powiedzieć, że rosnę jak na drożdżach, ważę już bowiem 2300g. Byłam dziś bardzo grzeczna. Spalam prawie cały dzień. Jak się poruszyłam to rodzice mnie przytulili i spałam dalej. Spadki saturacji miewałam tylko przy zmianie pieluszki oraz odśluzowaniu. Niedziela minęła bardzo spokojnie.

6 komentarzy:

  1. Śliczna malutka kruszynka trzymamy kciuki aby wszystko pomyślnie się zakończyło trzymaj się Marysiu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani Rodzice Marysi!
    Dziękuję bardzo za zdjęcia w nowych, kolorowych ubrankach, ale najbardziej dziękuję za zdjęcia w pościeli sprzed 20 lat, w słonie i serduszka, w pościeli mojej Marysi. Jesteśmy rozczulone- nie pamiętałam, że ją Wam oddałyśmy :-))
    Z serdecznymi pozdrowieniami
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ja rosnę i rosnę ;)
    Marysiu ślicznie wyglądasz w tych ubrankach:)
    o.k

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu z dnia na dzień jesteś pękniejsza.
    Buziaki i przytulaski od cioci Madzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysia śpi w szpitalnej pościeli, swoje ma ubranka i kocyk ;). Ale bardzo nam miło, że obudziliśmy wspomnienia... ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga i Krzysiek21 maja 2011 10:52

    Córcia ślicznie wygląda w ubrankach i łóżeczku:-) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę