Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 22 maja 2011

2011-05-22

Dzisiejszy dzień minął całkiem spokojnie. Nie miałam większych spadków saturacji. Parametry na respiratorze troszkę mniejsze. Mamusia kangurowała mnie. Za każdym razem jak nie mogłam się uspokoić rodzice włączali mi grające serce od cioci Gosi, którego melodię uwielbiam, uspokaja mnie ;). Byłam dzisiaj bardzo aktywna, cały czas rozkopywałam kocyk, a później bawiłam się w chowanego zasłaniając kocykiem buźkę.

1 komentarz:

  1. ciocia Kasia i wujek Przemek22 maja 2011 23:18

    I każdego dnia będzie coraz lepiej i lepiej Marysiu :) Trzymajcie się dzielnie, po każdej burzy przychodzi spokój, więc i po ostatnich wydarzeniach nastaną dobre chwile. Zobaczysz Marysiu. Musisz być silna, nie zamartwiaj więcej Rodziców :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę