Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




poniedziałek, 23 maja 2011

2011-05-23

Ważę 2500 gram. Jestem dziś bardzo ruchliwa, ale spadków saturacji większych nie mam. Po raz pierwszy odkąd jestem w Łodzi byłam na rękach tatusia. Troszkę spałam, troszkę się wierciłam. Mój stan zdrowia cały czas bez zmian…

2 komentarze:

  1. Jej, kochana Kruszynko!!! Modle sie nieustannie o Ciebie i mysle, jak Ci mija dzien!! Ciesze sie, ze dzisiejszy minal spokojnie!!! Powodzenia
    Irena, Bergamo

    OdpowiedzUsuń
  2. z niecierpliwością czekam na nowe doniesienia, czy wszystko jest w porządku...
    trzymam za Ciebie kciuki Marysiu



    kasia

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę