Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 29 maja 2011

2011-05-28


Udało się - wróciłam do Gdańska. Cały czas dochodzę do siebie ponieważ taka podróż to nie lada wyczyn dla takiej Kruszynki jak ja. Wszyscy już na mnie czekali ;). Rodzice wypatrywali i wysłuchiwali samolotu. Jak tylko go usłyszeli pojechali do szpitala. Nie pomylili się. Wkrótce byłam na miejscu. Panie z oddziału przygotowały mi miejsce w innej niż uprzednio sali, abym miała tu więcej spokoju. Podziałało od razu. Wyniki 3 kolejnych gazometrii miałam bardzo dobre – poniżej 40 mmHg dwutlenku węgla. W ciągu kilku godzin pan i pani doktor zmniejszyli mi oddechy o 20.

3 komentarze:

  1. właśnie na takie wiadomości czekam :)
    cudownie :)
    zdrówka życzę :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I OTO WŁAŚNIE CHODZI.
    SŁONECZKO NASZE! TAK TRZYMAJ !
    Dzielna Kruszynka!!! widać ze Gdańsk Ci służy...;)
    I Rodzice są już przy tobie :)
    Wszyscy trzymamy za ciebie kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu jesteś wspaniała, jak i Rodzice :)
    Jesteśmy z Wami cały czas MMMKP

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę