Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




czwartek, 9 czerwca 2011

2011-06-09

Ostatnie dwa dni są gorsze od poprzednich. Mam dużo spadków saturacji. Bardzo się wiercę i jestem bardzo silna. Podnoszę główkę, nóżki – jestem już dużą dziewczynką. Rura w buzi bardzo mi przeszkadza. Cały czas się krzywię i próbuje ją sobie wyciągać. Wczoraj była u mnie pani okulistka. Za tydzień nów kontrola ponieważ w lewym oku są jakieś zmiany. Oj, żebym tylko nie musiała mieć po raz kolejny lasera… Na oddziale jest bardzo dużo dzieci, bo aż siedmioro. Wszyscy rozkładają nade mną ręce. Nie mają żadnego pomysłu jak mi pomóc. Przez cztery miesiące mój stan właściwie się nie zmienił. Są dni lepsze, są gorsze, ale praktycznie znajdujemy się w punkcie wyjścia. Z wyjątkiem tego, że urosłam. Ważę 2710 gram. W ostatnich dniach tatuś zauważył, że mam śliczne szare oczy ;). Jestem też kąpana co jakiś czas – do tej pory, jak wszystkie wcześniaki, byłam tylko przemywana chusteczkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę