Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 10 lipca 2011

2011-07-10


Wczoraj czułam się nieco lepiej. Byłam bardziej aktywna. Rodzice kupili mi piękny zestaw do paznokci: nożyczki, obcinacz i pilniczek. Zrobili mi manicure oraz pedicure jednej nóżki (na drugiej mam wenflon i paluszki są zaklejone plastrem). Dziś wierciłam się więcej i byłam niespokojna ponieważ bolał mnie brzuszek. Nowy antybiotyk trochę mi pomaga ponieważ CRP odrobinę spadło. Jutro kolejne kontrolne badania, a we wtorek wizyta okulistki. Lekarze konsultowali się telefonicznie w mojej wprawie z panią genetyk. Powiedziała, że w związku z moimi objawami podejrzewa jeden zespół genetyczny. Okazało się jednak, że miała na myśli zespół di Georgia, który został wykluczony podczas pierwszych badań genetycznych ;). Jestem prawdziwą małą kobietką. Kiedy rodzice pomadkują mi usta ja układam je jak duża dziewczyna. Natury nie da się oszukać – to chyba taki odruch wrodzony ;).

3 komentarze:

  1. Och Marysiu,wspaniale czytać takie newsy na Twój temat!Cieszę się,że jesteś taką zadbaną kobietką!Dla swojej córeczki również zakupiłam zestaw do manicure lecz udało mi się jedynie używać nożyczek:-)i to tylko podczas snu choć i tak nie zawsze z zadowalającym efektem;-)Kruszynko zdrowiej!Modlę się za Ciebie Maluszku!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie, trzymamy za Ciebie kciuki-dużo zdrówka. Jesteś śliczna. Pozdrawiam-Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. My też obcinaliśmy podczas snu ;). To znaczy ja obcinałem, a Iza piłowała ;q.

    Ps. Dobre rady pani Kasi radzimy najpierw wypróbować na sobie. Na pewno się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę