Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




wtorek, 23 sierpnia 2011

2011-08-23


Jestem dziś bardzo słaba. Boli mnie brzuszek i zwróciłam cały obiad. Z tego powodu nie jadłam już nic więcej, nie byłam też w stanie przyjąć żadnych leków, ponieważ każdy płyn podawany do brzuszka wywoływał odruch wymiotny. Od wczoraj dostaję drugi antybiotyk ponieważ nie spada mi CRP. Dostaję je dożylnie, w związku z czym jest ogromny problem z wkłuciami. Zanim panie się wbiją próbują po kilka razy.

6 komentarzy:

  1. Kotku,trzymaj się dzielnie,mam nadzieję,ze to tylko chwilowy spadek Twojej formy,przecież jesteś taka silna!
    Całuję Cię w stópkę
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się nasza maleńka dzielnie. Po burzy zawsze wychodzi słonko więc z pewnością jutro będzie lepszy dzień. Czy mogłabym plakat u góry zamieścić na swoim blogu?
    podzielsieswoimsercem.blogspot.com
    całuję mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Plakat jest oczywiście do publicznej informacji, więc proszę go umieszczać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam w modlitwie cały czas!

    Brawo dla Limo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mama Laury i Milenki24 sierpnia 2011 21:45

    kochana Marysiu, badż dzielna i nie poddawaj się! wierzę w Ciebie i wierze, że miłość i wiara Twoich stworzy cuda:) całuje Cie mocno w czułko i polecam codziennej modlitwie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania mama Zuzanki www.zuzanka.net.pl25 sierpnia 2011 21:28

    Marysiu, Słoneczko! Jesteś bardzo dzielną dziewczynką i wierzę, że niedługo wrócisz do swojego domku, do ukochanych rodziców. Nie poddawaj się i walcz jak do tej pory. Pokaż lekarzom, że nie mają racji. Życzymy Ci z Zuzanką dużo sił i zdrówka. Polecamy Cię Panu Bogu w każdej naszej modlitwie i prosimy Ks. Jerzego Popiełuszkę o wstawiennictwo za Tobą i prosimy o wielki cud, taki, jakiego dotąd nie widziano, o łaskę uzdrowienia, całkowitego wyzdrowienia i powrót do domu. Choć nie mogę Cię zobaczyć, przytulam Cię mocno do serca.
    Trzymaj się Skarbie!

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę