Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




środa, 31 sierpnia 2011

2011-08-31


Leniuchowałam cały dzień. Cały czas spałam. O 12 mama chciała nakarmić mnie zupą z łyżeczki, budziła mnie, przekładała, układała w pozycji siedzącej, a ja odwracałam głowę i spałam. I z karmienia łyżeczką nic nie wyszło. Kilka razy się przebudziłam, zapłakałam i lulałam dalej. Rano jak mama przyszła i zapytała lekarek  o mój stan zdrowia, uśmiechnęły się i powiedziały, że bardzo dobrze sobie radzę. I oby szło mi tak dalej! Mam odstawione antybiotyki, nie mam już wkłuć. Ważne, aby teraz nie złapała mnie żadna infekcja, ale na OIOM-ie z tym trudno, wszystkie dzieci chorują na zmianę i koło się zamyka. Miałam dzisiaj też zmienioną rurkę na innej firmy, całą silikonową. Ma większą średnicę – 5mm, ale za to jest krótsza od poprzedniej aż o 2mm. Przez cały dzień nie pojawił się u mnie odruch wymiotny. Z karmieniem rodzice tak mocno mnie nie męczą, najważniejsze teraz skupić się na oddychaniu.

1 komentarz:

  1. Słoneczko Kochane,widzisz jaką jesteś dzielną Kruszynką!Tylko musisz jeść,jak mamusia Cię karmi,musisz jeść by nabierać sił.Mam nadzieję,że w najbliższym czasie nie będziesz miała już więcej żadnych wkłuć,zmian rurki,wprowadzania wężyka do żołądka i innych tych nieprzyjemnych rzeczy,o których na samą myśl słabo mi się robi,a jeszcze słabiej gdy wiem,że przeprowadzane jest to wszystko PRZE-DZIELNĄ DZIEWCZYNKĄ!
    Trzymaj się zdrowo razem z rodzicami!
    Magda

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę