Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




wtorek, 13 września 2011

2011-09-13


Dziś znowu jestem na samym tlenie. Gdy śpię saturację mam około 90%. Zupełnie odwrotnie niż wczoraj prawie cały dzień byłam aktywna, a dopiero wieczorem zasnęłam. Miałam dzisiaj wizytę pani okulistki. Są dwie wiadomości, dobra i zła. W prawym oku niestety retinopatia jest już w najgorszym stadium, tzn. 5-ego stopnia, co oznacza, że zupełnie odkleiła się siatkówka i nie będę na nie widzieć. Lewe oko jednak rokuje na widzenie, z czego zarówno lekarze, jak i rodzice bardzo się cieszą. Następna kontrola za dwa miesiące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę