Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




poniedziałek, 19 września 2011

2011-09-19


Przez ostatnie dwa dni cały czas byłam na trybie wentylacji mechanicznej. W sobotę byłam bardzo spokojna i śpiąca, więc rodzice się martwili, że znów będę chora. Wczoraj jednak zupełnie mi się odmieniło, cały dzień byłam bardzo aktywna. Dziś znów przełączono mnie na CPAP. W ciągu dnia trochę spałam, a trochę się wierciłam. Najbardziej nie chce mi się spać gdy rodzice wychodzą już ode mnie – mam wtedy największą ochotę na zabawę ;). Ostatnio przybieram troszkę wolniej ponieważ jem mniej i zdarza mi się ulewać. Mimo tego urosłam i ważę 4300g.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę