Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




czwartek, 7 kwietnia 2011

2011-02-13

Mam już 11 dni. Chyba zaskakuję wszystkich. Ważę 840 g, rosnę. Dziś puścili mamę na przepustkę, żeby mogła przyjechać z tatą mnie zobaczyć. Robili mi zdjęcia, siedzieli przy mnie. A ja otwierałam do nich oczka. Tata się śmiał, że mam minę jakbym chciała coś zaraz wykombinować, np. zwiać z inkubatora ;). Ciągle się wiercę, a jak się zbyt często poruszam to saturacja mi troszkę spada. Dziś miałam też czkawkę i pokazywałam rodzicom język ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę