Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




czwartek, 7 kwietnia 2011

2011-02-18


Dziś po raz pierwszy mama mnie kangurowała. Polega to na tym, że jestem wyciągana z inkubatora i kładziona na piersi mamusi. Jest to dla mnie bardzo ważne, gdyż pomaga mi się uspokoić i wyleczyć niedobry nawyk wcześniaków, tj. bezdechy. Cudownie było czuć znów bicie jej serca. Tak dobrze się czułam, że miałam bardzo dobrą saturację i cały czas spałam. Byle do następnego razu…

1 komentarz:

  1. U nas było odwrotnie przy tuleniach córcia zapominała o oddychaniu saturacja na 30 % wtedy trzeba było po pietach drapać czasem wołać o pomoc.

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę