Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 10 kwietnia 2011

2011-02-22


Żyję już 20 dni. Ważę 920g.  Dzisiaj po raz kolejny mogłam przytulić  się do swojej mamusi. Moi rodzice kontaktowali się  z wieloma specjalistami, dzwonili między innymi do Łodzi, Krakowa, Zabrza, Katowic, a nawet do Monachium. Niestety wszyscy lekarze są zgodni co do tego, że aby móc zbadać czy będzie możliwa operacja polepszająca mój stan zdrowia muszę ważyć ok. 2kg. Niestety ja nie osiągnęłam nawet połowy tej wagi. Co więcej jem bardzo mało i bardzo powoli zwiększana jest porcja mleczka, którą otrzymuję ponieważ przyjmowanie pokarmu bardzo mocna obciąża moje krążenie. Otrzymuję ok. 2 ml co 3 godziny. Muszę wziąć się w garść…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę