Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 10 kwietnia 2011

2011-03-12


W końcu mój żołądeczek dojrzał i nic mi w nim nie zalega. Jem coraz więcej z każdym dniem. Obecnie ok. 5-6 ml. Rodzice zapisali mnie do fundacji Serce Dziecka. Jest to konieczne, aby możliwe było zbieranie funduszy na moje leczenie. Wiele osób zadeklarowało, że przekaże na moje konto 1% podatku w ramach corocznego rozliczenia. Co ja bym zrobiła gdyby nie Ci wszyscy dobrzy ludzie…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę