Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 10 kwietnia 2011

2011-03-14


Dziś ważę już 1100g. Mam już prawie 6 tygodni. W czwartek, 10 marca, po raz pierwszy przytulał mnie tatuś. W nocy z piątku na sobotę dzięki zaangażowaniu pani Z. i pani S. zostałam przełączona na CPAP. Udało mi się wytrzymać 4 godziny. Mam nadzieje, że następnym razem będzie lepiej. Odłączenie od respiratora jest bardzo ważne ponieważ funkcjonowanie na oddechu zastępczym uszkadza płuca oraz może doprowadzić do infekcji skutkującej zapaleniem płuc, a to byłoby dla mnie niedobre…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę