Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 10 kwietnia 2011

2011-03-20


Cały czas jestem na CPAPie i jakoś się trzymam. Gazometrię mam troszkę słabą. Dwutlenki węgla są na zbyt wysokim poziomie, tlenu za mało. Dwie poprzednie próby zakończyły się niepowodzeniem ponieważ mimo, iż przez większość czasu miałam się w miarę dobrze, w pewnym momencie przychodził taki kryzys, że bardzo spadała mi saturacja oraz tętno i wtedy musiałam być podłączona ponownie do respiratora. Oby teraz tak nie było…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę