Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 10 kwietnia 2011

2011-03-26


To znowu ja, Marysia. Ważę dziś 1320g. Powoli rosnę. Niestety znów oddycham przez respirator. Za trzecim razem wytrzymałam prawie 70 godzin, potem pół dnia byłam na respiratorze i następnie zostałam przełączona na CPAP po raz czwarty. Wytrzymałam ponad 3 doby, ale niestety musiałam wrócić na respirator, gdyż miałam bardzo poważny spadek. Na razie lekarze nie chcą więcej próbować. Ciągle mam słabą gazometrię. Ok. 70 mmHg dwutlenku węgla, choć to i tak lepiej niż 2 dni temu kiedy miałam ponad 100. Na aparaturze mam ustawione 39 oddechów i 60% tlenu. Odbieram natomiast 92%. Wczoraj lekarz myślał, że się pożegnamy, bo było ze mną bardzo źle, ale ja znów pokazałam wszystkim, jak bardzo chcę żyć. Lekarze są też bardzo zdziwieni jak ja w ogóle dawałam radę na CPAPie, ponieważ serce się powiększyło i jest tak ogromne, że zajmuje całą klatkę piersiową, a płuca są bardzo słabo rozwinięte, nie mają w ogóle miąższu płucnego. Ale jakoś oddychałam… Jestem silna… Pani Z. pocieszała mamę, że płuca jeszcze dojrzeją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę