Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




poniedziałek, 30 maja 2011

2011-05-30

Cały dzień byli przy mnie rodzice. Wiercę się i kręcę strasznie, ale jak mnie przytulą to się na chwilę uspokajam. Przytulałam się dziś długo do tatusia, ale nawet wtedy dużo się wierciłam. Jak nigdy. Pomimo licznych spadków saturacji miałam dobrą gazometrię dlatego pani doktor zmniejszyła mi ilość oddechów o 5 kolejnych.

3 komentarze:

  1. super!!! bedziesz kiedyś zdrowa,trzeba czasu i modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Modlę się za Ciebie KRUSZYNKO i za wszystkich tych co Cię ratują.NIECH BÓG MA WAS W OPIECE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby tak dalej....wiesz,ze jestes podobna do mamusi? Chyba masz jej brödke.Trzymaj sie cieplutko.Ulzylo mi, ze doszlas do siebie
    M.D.

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę