Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




wtorek, 31 maja 2011

2011-05-31


Ważę już 2670g. Jestem coraz okrąglejsza ;). Od dwóch dni znów śpię w łóżeczku. Rodzice bardzo się o mnie martwią… Mimo, że nie wyglądam na chorą, bo wiercę się nieustannie, mój stan zdrowia wciąż jest bardzo poważny. Na zewnątrz zrobiło się ciepło, a my cały czas w szpitalu, to przykre… W dodatku rodzice cały czas otrzymują anonimowe informacje, w których ktoś sugeruje, że nie powinni mnie męczyć, ale modlić się żeby „Bóg skrócił jej lepiej cierpienie”. Jak łatwo jest kogoś osądzać, gdy samemu nie jest się w takiej sytuacji…

5 komentarzy:

  1. 1 czerwca to jak wszystkim wiadomo
    dzień wszystkich dzieci,
    a więc i Tobie dziecinko
    przesyłamy najlepsze życzenia.:)
    zdrówka przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciocia Kasia i wujek Przemek1 czerwca 2011 20:58

    Marysiu Kochana, życzymy Ci wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka :) I nie słuchaj wypowiedzi osób, które lubią tylko namącić i zmartwić. Cieszmy się każdym dniem, w którym jesteś z nami. A takich dni będzie miliony, bo teraz może jest trudny czas, ale po nim nadejdą piękne chwile. I nie raz będzie ciepło, będziesz biegać po dworzu i zachwycać się wszystkim wkoło :)Po nocy zawsze przychodzi dzień. Jeśli nieustannie będziemy w to wierzyć to tak będzie, dlatego nie można ulec dziwnym i niepoważnym tekstom... Trzymaj się Pyzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmujcie się animowymi informacjami. Bo są to ludzie co nie maja pojecia zapewnie o tym jak to jest cieszyc sie kazdym dniem zycia wlasnego dziecka. Marysiu wszystkiego najlepszego z okazji Dnia dziecka malutka :) pozrdrawiam > Trzymajcie się .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy sie modlimy za Was i Marysię, pamietam o Niej każdego dnia:) Trzaba sie modlić o siły:)a Bóg i tak wie juz co zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam że od czasu kiedy Dawid został Aniołem coś się zmieniło ,a tu nadal to samo . Kochani nie martwcie się wiecej osób jest z wami niż przeciw. Kiedy Dawidek był z nami też tak mówiono że mam go nie męczyć .Ale ciekawe co by było gdyby to tych osób dzieci miały problem były by chore to jak by postępowali czy tak samo by mówiono . A więc nie ratowali by tak samo jak ja czy Wy .Dlaczego te osoby sie nie podpiszą dlaczego to anonimy . Jesli macie odwage tak mówić to przedstawcie sie przecież skoro macie Państwo odwagę tak twierdzić trzeba się przedstawić . Kochani walczcie tak mocno jak tylko się da jestem z Wami cały sercem . Jeśli chcie porozmawiać napiszcie do mnie . Mój email Ilonka155@buziaczek.pl Iwona Mama Anioła Dawidka Sarnowskiego .

    P.S. Pozdrowienia i słodkie buziaki dla Marysi

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę