Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




środa, 22 czerwca 2011

2011-06-22


Wczorajszy dzień przyniósł trochę złych wiadomości… Miałam badanie okulistyczne i okazało się, że w obu oczkach retinopatia jest już 4 stopnia. Niestety laser nie pomógł… Następna kontrola dopiero za 2 tygodnie. Czy to znaczy, że już nie będę widzieć ??? Rodzice się martwią… Był wczoraj u mnie wujek Damian. Nie „porozmawiałam” jednak z nim bo cały dzień przespałam.
Dzisiejszy dzień minął nieco inaczej niż poprzednie. Byłam bardziej aktywna i częściej się budziłam ponieważ dostałam mniej leków.

1 komentarz:

allplayerKalendarz na stronę