Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




piątek, 5 sierpnia 2011

2011-08-05


Ważę już 3950g. To już prawie 4kg. Ładnie brzmi. :) Wczoraj troszkę wzrosło mi CRP, w związku z tym miałam pobrany posiew z rurki intubacyjnej, aby sprawdzić czy nie hodują się tam jakieś bakterie. Na razie żadnych antybiotyków w dalszym ciągu nie dostaję. Wczoraj zmniejszono mi znów delikatnie parametry respiratora. Na oddziale jest nowa pani pielęgniarka. Bardzo mnie polubiła. Co chwilę do mnie przychodzi, rozmawia ze mną i z mamusią. Powiedziała, że jestem niesamowitą dziewczynką i bardzo silną. Podobno nawet śniłam się jej w nocy, że trzymała mnie na rękach po karmieniu i byłam bez rurki, oddychałam samodzielnie. Może to proroczy sen… Dzisiaj pokazywałam swoje humorki. Panie chciały, abym leżała na lewym boczku, ja jednak siłą odwracałam się na prawy, potem położyły mnie na pleckach, a ja znów odwróciłam główkę na prawo. Potem walczyła z moim ułożeniem mama, jednak jej też nie wychodziło, płakałam i robiłam po swojemu. I tak rodzice zostawili mnie słodko śpiącą na moim ulubionym prawym boku. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę