Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




sobota, 13 sierpnia 2011

2011-08-13


Wczoraj przed południem wróciłam do szpitala na ul. Polanki. Leżę teraz znów na tej samej sali, na której byłam w pierwszych dniach swojego pobytu tutaj. Większość czasu  śpię, ponieważ dostaję dużo „uspokajaczy”, które działają również przeciwbólowo na moją rankę. Mam troszkę mniejszą rurkę tracheotomijną, o średnicy 4mm, podczas gdy wcześniej zaintubowana byłam 4,5. Z tego powodu mam przecieki powietrza, chrapię i troszkę słabo się wentyluję. Większej rurki nie można było mi włożyć, bo jestem za malutka i byłaby za długa. Teraz lekarze zastanawiają się co zrobić, na pewno coś wymyślą…Czekamy aż rana się zagoi, po tygodniu będzie wymiana rurki, a potem miejmy nadzieję pojawią się efekty zrobienia tracheotomii. Dzisiaj tata zauważył, że zaczynają mi rosnąć rzęsy. Może w końcu znów pojawią się włosy na głowie…


4 komentarze:

  1. Jaka śliczna jesteś, Marysiu. A jaka już duża! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie masz Marysieńko pięne oczka:)rzęsy na pewno niebawem zaczną odrastać tak jak i włoski:) i w tej sukni jak prawdziwa dama.Dużo zdrówka Słonko.Olka

    OdpowiedzUsuń
  3. Anileczku malenki wiedzialam ze bedzie wszystko dobrze!!!jestes juz taka duuuzzzzaaaa....:)sliczna dziewczynka z Ciebie.powiedz Mamusi ze wszystko w swoim czasie i na robienie kiteczkow przyjdzie czas...:):)narazie najwazniejsze:zdrowiej nam Marysiu zeby rodzice mogli cieszyc sie Toba w domku!!!!pozdrawiam Cie serdecznie mala dziewczynko no i Twoich Rodzcow oczywiscie tez!!!!!Ilona

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż trudno uwierzyć,że z takiego małego dzidziusia wyrosła już taka fajna Marysia?!

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę