Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 2 października 2011

2011-10-02

Jestem cały czas na OIOM-ie. Ostatnio mam dużo badań kontrolnych. Moje przejście na kolejny oddział troszkę się przesunie, ponieważ dopiero w środę mam gastroskopię, aby sprawdzić przyczynę mojego częstego ulewania. Od trzech dni bardzo chętnie jem łyżeczką po kilka mililitrów kaszki. Cały dzień dziś płakałam, miałam również gorączkę, pani doktor zleciła w związku z tym na jutro wszystkie badania. Choć najprawdopodobniej zachowywałam się tak z powodu bólu dziąsełek, mam je bardzo twarde i się ślinię. Dzieci, które nie jedzą butelką, tak jak ja przechodzą bardzo ciężko ząbkowanie.  Pani doktor poleciła rodzicom kupienie odpowiedniego żelu, po którym przeszło mi natychmiast. Cały wieczór byłam spokojna, ćwiczyłam z rodzicami wzrok latarką oraz błyszczącym kartonikiem, słuchałam bajeczki oraz tuliłam się z mamusią. Mamy nadzieję, że badania w przyszłym tygodniu nie wykażą nic niepokojącego i będę mogła pójść do domu.

2 komentarze:

  1. agawhite
    Mam nadzieję, że to tylko ząbki.
    Trzymaj się dzielnie, jesteś taką wspaniłą dziewczynką Marysiu. Mocno Cię przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku,ostatnio same pozytywne wiadomości,które BARDZO mnie cieszą!!!:)Marysiu,jesteś niezwykle silną dziewczynką,tak jak i Twoi rodzice!!!U nas też niedawno było ząbkowanie,przez kilka dni utrzymywała się wysoka temperatura,ogólne osłabienie,a nawet wymiotowanie połączone z potwornym i w zasadzie ciągłym płaczem więc mam nadzieję,ze Twoje objawy są po prostu objawami ząbkowania właśnie.I oby tak było!Mam też nadzieję,że ćwiczenia pomogą Twojemu wzrokowi...Trzymaj się nadal tak dzielnie Kruszynko i wiedz,że cały czas jesteś w moich modlitwach o Twoje zdrowie.
    Stała czytelniczka-Magda

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę