Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




poniedziałek, 10 października 2011

2011-10-10

Już 4 dni na „piątce”. Rodzice śpią ze mną na zmianę. Tatuś po raz pierwszy w sobotę, w swoje rodzinki ;). Taki prezent mu sprawiłam. Podczas dwóch ostatnich nocy obudziłam się o 3 i szalałam do 6, a potem znów spałam. Wczoraj gdy moja mamusia jechała do mnie, miała wypadek samochodowy – pan nie wyhamował i uderzył w tył mamusi auta. Z tego powodu mama jest trochę obolała. Była dziś nawet u lekarza i na rentgenie, ale na szczęście kręgosłup jest cały, tylko troszkę nadwerężony. Dziś była u mnie pani Julia. Wytrwale ze mną ćwiczyła, tak, że potem jak nigdy dotąd próbowałam sobie włożyć rączki do buzi. W nocy po raz pierwszy mama zobaczyła jak przewracam się sama na brzuch ;). W ciągu dnia zrobiłam to jeszcze dwa razy. Również dziś rodzice dowiedzieli się, że w poniedziałek prawdopodobnie wyjdziemy do domu… Hurra!!! ;) Oby tylko zdążyli zorganizować i zakupić potrzebny sprzęt i żeby żadna infekcja się nie przyplątała…

Po kąpieli ;)

4 komentarze:

  1. Marysiu!Jesteś coraz śliczniejsza i coraz bardziej samodzielna:) Jeszcze troszkę i zaczniesz broić:) Rodzice z pewnością zdążą kupić wszystko-zrobią wszystko,żeby mieć Cię jak najszybciej w domku,przy sobie. Całuski od nas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurrrrrrrrrraaaaa!!! Marysiu jakżesz się cieszę. Ty sama na pewno nie możesz się już doczekać aby zobaczyć swój domek. Oby wszystko się udało. Kochani Rodzice trzymam kciuki. Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej! "Nasza" Marysia wkrótce będzie w domu!Brawo Marysiu,że tak dzielnie walczysz!My, internauci mamy nadzieję,że informacje na temat Marysi nie znikną w momencie pójścia do domu?Ucałowania dla Marysi i pozdrowienia dla Rodziców od wiernej internautki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super by było gdyby Malutka wyszła do domku...:) Od samego początku trzymam za Was kciuki:) Buziaki:* Sylwia

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę