Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




środa, 7 grudnia 2011

2011-12-07

Dzisiaj był zwariowany dzień. Rano pojechaliśmy na Zaspę, aby podano mi Synagis. Na początku pani doktor zbadała mnie. Zaniepokoiły ją bardzo zmiany na płucach. Wydawało jej się, że były gorsze osłuchowo niż miesiąc temu. Ale moje zachowanie  w żaden sposób nie wskazywało ewentualnej infekcji, ani nie miałam gorączki, ani nie byłam specjalnie marudna, senna oraz nie miałam słabej saturacji. Jednak pani doktor powiedziała, że gdybym była jej pacjentem to skierowałaby mnie do szpitala. Rodzice bardzo się wystraszyli. Po rozmowie z panią doktor oraz lekarzem, który opiekuje się mną w hospicjum postanowiliśmy pojechać na Polanki. Tam chcieli przyjąć mnie na oddział, nawet przygotowywali już salę. Tata jednak powiedział pani doktor, że my nie zostajemy w szpitalu, chcielibyśmy tylko zrobić rentgen. Zostaliśmy więc skierowani na  izbę przyjęć w celu zrobienia wszelkich badań. CRP oraz morfologia jest idealna, rentgen płuc jak zwykle nieciekawy, ale trudno powiedzieć czy gorszy od poprzedniego, bo go nie posiadamy. Lekarz oczywiście też stwierdził, że osłuchowo nie jest najlepiej, ale zastanawiał się czy to są nowe zmiany czy ja zawsze takie mam. W związku z tym, że wyniki badań mam dobre nie zatrzymano mnie w szpitalu. Jutro ma mnie odwiedzić mój lekarz, który zna mnie najlepiej i on oceni czy słyszy coś nowego czy tyle co zwykle. Zawsze gdy bada mnie nowy lekarz martwi się tym co słyszy. Tymczasem okazuje się, że standardowe normy nie są w stanie określić czy jestem zdrowa czy nie. Podsumowując bardzo cieszę się, że po raz kolejny otrzymałam dziś przeciwciała. Nie zapewnią mi one ochrony na 35 dni, ale zawsze to coś, ponieważ rodzice nie musieli za to płacić. Jest to prezent od producenta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

allplayerKalendarz na stronę