Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




niedziela, 11 grudnia 2011

2011-12-11


W piątek byłam na hospicyjnej wigilii. Byłam najmłodszym dzieckiem i jednym, tlenozaleznym, które przyszło, Był tam też święty Mikołaj. Dostałam cały worek prezentów. Wszyscy byli zachwyceni, że jestem taka grzeczna i towarzyska. Dzisiaj w nocy wyjeżdżamy do Kliniki do Niemiec na konsultację okulistyczną. Jeśli profesor powie, że możliwa i konieczna jest operacja to we wtorek będę ją miała. Proszę wszystkich o modlitwę.

6 komentarzy:

  1. Marysiu i Rodzice życzę Wam aby wszystko przebiegło po waszej myśl ii szczęśliwej podróży:)A Marysia wiemy,ze zawsze jest grzeczna stąd Mikołaj o niej nie zapomniał:)Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że operacja się uda i że Marysia będzie widziała....

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę się o "maszą" maleńką modlić i za Was także by wam nigdy sił nie zabrakło! Trzymam kciuki... Sylwia W.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie, ze sie zdecydowaliscie zasiegnac porady w Niemczech. Zycze Wam wszystkiego dobrego.Mam nadzieje, ze Marysia odzyska wzrok.

    Monika Dawidek

    OdpowiedzUsuń
  5. Inga,03.09.2010(26tc,790g,1pkt,32cm)13 grudnia 2011 11:20

    Kochani,jestem z Wami myślami i czekam na wieści, buziaki dla kochanej Iskierki :*. Ola z Ingą

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesuje mnie ile udało Wam się uzbierać na koncercie PG lub w innych akcjach. Dużo piszecie o wydatkach ale ile udało się zebrać już nie :)

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę