Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




sobota, 31 grudnia 2011

2011-12-31


To już ostatni wpis w roku 2011. Był on bardzo trudny dla mojej rodziny. Rodzice patrząc na moje sukcesy ostatnich dni są pełni nadziei, że Nowy Rok 2012 będzie dużo lepszy. Jestem już tydzień bez sondy, zjadam coraz więcej buźką, nawet leki mi smakują. Mniejsza rurka też spełnia swoją rolę, ponieważ gdy rodzice zatkają mi palcem filierek, ja oddycham buźką i udaje mi się gaworzyć. Ostatnio ku zaskoczeniu wszystkich gaworzę nawet bez zatykania rurki. Jak uda mi się wydobyć dźwięk jestem bardzo zadowolona i uśmiechnięta. Rodzice są ze mnie bardzo dumni. Tak szczęśliwej miny, jak wtedy gdy wydobywam dźwięk jeszcze nigdy przedtem nie robiłam.
Wczoraj był dla mnie bardzo ważny dzień. Po raz pierwszy odwiedziłam swoją 
PRA-PRA-BABCIĘ! (PRABABCIĘ MAMY). Było to „spotkanie na szczeblu”, przedstawiciela żyjącego 1-ego i 5-ego pokolenia. I ja i moja praprababcia mamy na imię MARIA. Nie każdy ma  szczęście poznać swoją praprababcię. 
Mała Maria i duża Maria - z praprababcią
 Dzisiaj odwiedziłam szpital, w którym się urodziłam. Spotkałam wiele miłych osób. Kochane Panie pielęgniarki, mojego lekarza prowadzącego. Spędziłam tam aż 4,5 miesiąca swojego życia….
Z panią Zosią i z panią Sylwią

Kochani Czytelnicy!
Życzymy Wam wszystkim wiele radości, spełnienia wszystkich marzeń, samych pięknych chwil, a przede wszystkim dużo ZDROWIA w Nowym 2012 Roku!!!
A dzisiaj szampańskiej zabawy do białego rana.

4 komentarze:

  1. Drodzy rodzice , ten rok był dla was ciężki wiem co czujecie mój synek Antoś jest równy rok starszy od waszej Marysi jeszcze jako kilku miesięczne dziecko również ciężko chorował a ja z mężem uroniliśmy wiele łez, ale dzięki modlitwie i wsparciu rodziny dziś nasz synek jest dużym i silnym chłopcem.
    Życzę wam a szczególnie tobie Marysiu zdrówka i wielu łask bożych w nadchodzącym 2012 roku .
    Magda z synkiem Antosiem ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. W Nowym Roku dużo zdrowia dla małej i dużej Marii.
    A dla Was, rodziców, dużo sił, jesteście wielcy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysieńko, to był wyjątkowy rok dla Twoich Rodziców. Wyjatkowy bo mają Ciebie. Gdyby nie Ty ich życie byłoby puste i bardzo smutne. I mimo, że był to dla nich ciężki rok (dla Ciebie również) to wierzę, że dziękują oni Bogu za każdy jeden dzień od kiedy jesteś z nimi.
    Trzymajcie się Kochani!
    Życzę Wam jeszcze bardziej wyjatkowego roku 2012, aby miał tylko dobry wydzwięk i abyście nigdy nie tracili wiary i nadzieji.

    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego, co najlepsze w nowym roczku dla Ciebie o Twoich rodziców. By było już tylko lepiej, abyś tak cieszyła rodziców swoimi postępami jak dotychczas, żeby stał się cud!!! O to modlę się każdego dnia, bo wiara czyni cuda. Marysiu, rośnij zdrowo! Zuzanka z rodzicami.

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę