Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




wtorek, 20 grudnia 2011

2011-12-20


Dzisiaj była u nas w domu Telewizja Gdańsk. Przeprowadzili  z nami krótką rozmowę, której fragmenty można było oglądać dziś w TVP INFO oraz w PANORAMIE: http://www.tvp.pl/gdansk/aktualnosci/spoleczne/marysia-kozak-zyje-z-polaczona-wada-serca-i-pluc-a-jej-rodzice-wolaja-o-pomoc/5969707
Niestety, podczas wizyty dziennikarzy myślałam tylko o spaniu, nie byłam zbyt towarzyska. Jednak po ich wyjściu uśmiechałam się jak szalona, aż do samego wieczora.
Po południu pojechaliśmy z rodzicami do elbląskiego seminarium, odwiedzić moje „modlitewne zaplecze”. 

      
Z ks. Grzegorzem Puchalskim -  rektorem WSD w Elblągu




Z diakonem (wujkiem) Damianem

2 komentarze:

  1. Witajcie rodzice Marysi!!Obejrzałam reportaż i muszę powiedzieć,że bardzo miło jest Was zobaczyć z Marysią na kolanach.Jesteście tacy dzielni,to wspaniale,że trzymacie się tak razem i jesteście dla siebie wsparciem.Razem łatwiej znosi się to,co los przynosi i walczy w codziennym życiu.Ale najdzielniejsza jest oczywiście "NASZA":)MARYSIA!Jak pięknie wcina z kubeczka...Oj Marysiu Kruszynko Kochana...życzę Ci z całego serca,abyś uwolniła się kiedyś od tych wszystkich kabelków,no i żeby wszystkie choinki się sprzedały,co do jednej!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie wspaniali rodzice i ty cudwona Marysiu.Przeczytalam Waszego bloga w caloci w pewna deszczowa nos i musze napisac,ze jestem pelna podziwu,wzruszenia dla woli zycia jaka masz w sobie,walki Twoich rodzicow,dobrej woli studentow,i tych wszystkich ludzi ktorzy chca pomoc.Ja rowniez chcialabym jakos pomoc,moze dodam ze sama jestem mama 13-miesiecznej Alicji i mieszkamy w Niemczech a dokladniej w Hamburgu i jesli kiedykolwiek bylaby potrzebna pomoc wlasnie z Niemiec to prosze pisac,znam dobrze jezyk i byloby mi bardzo milo jesli moglabym pomoc.(to moj mail darialamborghini@yahoo.de).Oczywiscie zycze Tobie,twoim rodzica i waszej rodzinie spokojnych,wesolych,pogodnych,rodzinnych a przede wszystkim zdrowych Swiat Bozego Narodzenia.
    Daria Brand

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę