Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

Msza Święta oraz spotkanie dla rodziców po Stracie Dziecka!!! Zapraszamy

3.01.2013 ok godz 16 Marysia dołączyła do grona ANIOŁKÓW [*]

„W księdze życia Anioł zapisał datę Twoich narodzin…

Zamykając ją, wyszeptał:ZBYT PIĘKNA DLA ZIEMI…




piątek, 13 stycznia 2012

2012-01-13


Przez ostatnie 2 tygodnie wiele czasu zajęło rodzicom zdobycie dla mnie Synagisu. Powiedziano nam, że po złożeniu zamówienia, otrzymamy go po 1-2 dniach, a w rzeczywistości zajęło to znacznie dłużej. Kosztowało to moich rodziców wiele nerwów, ponieważ okres, w którym byłam chroniona przez poprzednio podane przeciwciała już mi się kończył. Rodzice musieli wykonać naprawdę dużo telefonów, dzwonili od apteki do przedstawiciela, od przedstawiciela do hurtowni, i tak każdego dnia. Jedni mówili, że brakuje go w hurtowni, inni, że nie ma w Polsce, a inni, że jest wysłany i że już jedzie, tylko dlaczego nie mógł dojechać. W końcu dzisiaj się udało. Rodzice mogli zakupić dla mnie Synagis, kupili od razu 2 dawki, na teraz i na następny miesiąc.Od razu zadzwonili do pani doktor i poprosili o podanie mi go. I tak od dziś mam znów ochronę przeciw wirusowi RSV. W poniedziałek miałam wizytę u dermatologa. Rodzice pojechali ze mną prywatnie, ponieważ od jakiegoś czasu miałam mocne uczulenie na buźce, główce i oczku. Było coraz gorzej i nic nie pomagało. Pani doktor, u której byliśmy była bardzo miła, przepisała mi potrzebne maści, umówiła też na wizytę do pediatry-alergologa, na którą idę w przyszłym tygodniu. Wtedy najprawdopodobniej będę miała ustaloną dietę, która nie będzie mnie uczulała. Pani dermatolog zrezygnowała również z honorarium za wizytę. Szczerze zainteresowała się moją historią. Ostatnio rehabilitacje mam prawie codziennie i dają mi bardzo dużo. Coraz więcej podnoszę główkę leżąc na brzuszku. Rodzice też coraz częściej przyłapują mnie na przyglądaniu się różnym przedmiotom, co jest dla nich powodem ogromnej radości. Z jedzeniem też z dnia na dzień jest coraz lepiej.
Jutro odbywa się impreza charytatywna w Malborku, jeszcze raz wszystkich na nią serdecznie zapraszam.
Mój blog, redagowany przez rodziców bierze udział w konkursie BLOG ROKU 2011. WSZYSTKICH ZACHĘCAM I PROSZĘ, ABY ODDALI NA NIEGO GŁOS!
WYSTARCZY WYSLAĆ SMS O TREŚC : A00683 NA NUMER 7122
Koszt sms-a to: 1,23 zł brutto!
Zachęcamy do oddania na nas głosu!
Uwaga! Z jednego numeru telefonu można zagłosować tylko 1 raz!!!






2 komentarze:

  1. Prześliczna KRÓLEWNA!!!Dużo zdrówka Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście, że udało się zaszczepić Marysieńkę. Czytałam ostatnio, że z tym Synagisem są sporo problemy i wielu wcześniaczków choć powinno to go nie dostaje. Dla mnie to jest nie pojęte jak może nie byc na to pieniędzy w Polsce. Ale niestety nasze nerwy nic nie dadzą. Aż się uśmiechnęłam do monitora widząć Marysieńkę w sukienieczce no i w różowych kapciach. Ślicznotka nasza. buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

allplayerKalendarz na stronę